Räknare

onsdag 25 november 2009

Skön morron

Kvart över 6 är klockan, sitter här med mitt kaffe. Försöker vakna till i skallen. Känslan i kroppen idag är lite annorlunda mot hur den var när jag vaknade igår. Igår ville jag bara gå och lägga mig igen, nervositeten och rädslan var en konstakt följeslagare fram till klockan 10, igår alltså.

Då klev jag upp framför klassen och hade ett kort kort framförande och till råga på allt blev jag filmad. När jag fick reda på att vi skulle göra detta i måndags så kändes det som att jag skulle dö *haha* Vi fick fria händer att komma på vad vi ville prata om, och sedan så skulle vi upp och presentera det då och sedan direkt efter få feedback på hur vi framfört det. Med röst, ögonkontakt, kroppsspråk... osv.
Alla som verkligen känner mig VET att jag är livrädd för sånt där, de som inte känner mig s väl tror aldrig på mig när jag säger att jag är rädd?! Märkligt ju!

MEN feedbacken jag fick var så oerhört bra så jag kan inte fatta att det var mig dom pratade om *chockad*
Först och främst så verkade mitt ämne beröra, alla tyckte att de minuter jag stod där var på tok för kort, de ville höra mera. De sas att jag var självklar när jag stod där och pratade, mitt kroppspråk var bra och min röst var behaglig att lyssna på.
Ska bli OERHÖRT intressant att få kolla på filmen sen och se om jag kan se det dom ser, för, för mig kändes det inte så som dom upplevde mig. *haha* Så är det i och för sig lite ofta för mig, att andra ser på mig på ett annat sätt jag ser mig själv.

Happy Day !!

Inga kommentarer: