Räknare

lördag 7 november 2009

Happy Day.... I Think ;)

Idag har det gått förvånansvärt bra att jobba 11 timmar. Jag hade bävat för att jobba denna helg, för hon jag jobbar med är inte världens glädjespridare precis. Men det verkade NÄSTAN som att mitt humör smittade av sig lite på henne och i övrigt så var det bara att stänga av öronen när gnället satte igång.

Annars idag så har det väl inte hänt så mycket ovanligt... barnen är hos sin pappa och som sig bör dessa helger så har jag fått försökt lösa ett bråk mellan pappan och ett barn. Jag behövde inte göra så mycket men det löste sig och jag kunde fortsätta att vara barnledig. Men jag undrar.... hur länge till jag kommer få ha barnlediga dagar.

Ja just de ja... har återigen fått "gränsa" JA/NEJ mannen. *haha* Fattar inte hur svårt det ska vara att fatta nått. Han vet EXAKT vart jag står och hur jag vill och inte ska ha det, ändå fortsätter han höra av sig med jämna mellanrum!?
Det blir iallafall lättare och lättare för varje gång att säga nej till honom. :)

Tur det finns andra som jag varken behöver eller vill gränsa eller säga NEJ till.... *hihi*
Say no more ;)

(((har inte rökt på 11 dagar))

Inga kommentarer: