Räknare

lördag 14 november 2009

Helg igen :))

Åhhhh... va glad jag är!! Besökte min kommande praktikplats. Kändes väldigt bra så nu kommer jag att vara där från och med vecka 3 och 13 veckor framåt. Russinbacken heter det. Människorna som jobbar där var så himla härliga och deras människorsyn gårprecis ihop med mig.
Såå lycklig!!

Nu är det lördag och blev ensam hemma. Bägge kidsen drog ner på stan, inte tillsammans såklart. *haha* det går ju inte Linn är för "tuff" för det. ;)

Jag har tvättstugan... så jag måste hela tiden gå förbi alla mina grannar som är ute och har städ dag på området. Jag är aldrig med på sånt.. hajjar inte grejen!? Jag hyr mitt radhus, då ska jag väl inte städa området, det tycker jag ligger på nån annans bord! :)

Pluggning blir det idag, lite iallafall.

Hejsvejs!

Inga kommentarer: