Räknare

fredag 4 december 2009

Go away Jävla sjukdom !!

""Soffläge""

Nu är jag riktigt jävla less!!
Har vart hemma hela veckan, måndagen var ren och skär vila... sen drog sjukdomarna igång här hemma. Linn kom hem från skolan på tisdagen med hög feber. Jag fick migrän Ett helt dygn. På onsdagen hade jag sån kramp i magen att jag knappt kunde gå. På kvällen när magen blivit bättre fick jag oerhört ont i halsen och febern smög sig på.
På torsdagen var jag långt ifrån frisk. Missade alltså Melissa Horn, som jag sett framemot så himla mycket.
Idag är det fredag och jag är långt ifrån frisk. FAAAAN..... Jag hade massa roliga idéer för helgen. Jag skulle jobba ((det var inte min roliga idé)) Sen hade jag tänkt, antingen gå på Winnerbäck, eller gå på bio eller bjuda hem någon trevlig person.
Som det ser ut i skrivandets stund så blir det inget av något. Ringde och sjukskrev mig från jobbet till att börja med!




"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej din lilla sjukling
Nu har du två veckor på dej att bli frisk för våga inte svika mej en helg till, tänk lite på mej oxå jag gick in i värsta betong väggen när jag hörde att du inte skulle komma till mej å vara lunchis..hihi
KRYA PÅ DEJ Å ANDAS ANDAS
Kram Petra

SaRa sa...

Heeeej Petra!!!
Jag försår att det va tungt för dig när jag var borta... det var lika tungt för mig, att inte få träffa dig.. jag grät och grät ;)
Men nu är jag ju på bättriningsvägen.. så jag kan nog lova att jag inte kommer att svika nästa gång :))))
Kraaam