Räknare

måndag 31 december 2007

Önskningar eller förväntningar

Snart så.. är det ett nytt år..
(som om ingen visste det)
2008
skålade just med mina älskade döttrar i Loranga... vi skålade för det nya året.. och Moa önskade att vi vann massor av pengar nästa år.. men det var inte så trovärdigt eftersom vi inte spelar på nått och knappt köper lotter .. så vi nöjde oss med att önska att vi kommer vara lyckliga år 2008

SEN så har jag ju några personliga drömmar inför kommande år. Jag vet ju att allt blir vad man gör det till. . .

Jag hoppas klara av slutspurten på terminen.. och gå ut med hyffsade betyg
Jag hoppas komma in på den utbildning jag vill gå
Jag vill lära mig mera tålamod *övning ger färdighet*
Sen har jag en liiiten liiiten önskan om att få bli kär.. Det skulle vara såå härligt ju.....

Hur som helst så känner jag att det kommer bli ett tokbra år !! :))

GOTT SLUT och ETT HÄRLIGT NYTT önskar jag alla

1 kommentar:

T sa...

ett år är vad man väljer att göra det till, att låta den man är styra riktningen, att låta det man vill ske.

hoppas hon får det hon vill ha.

T