Räknare

torsdag 3 september 2009

What a week

Ser fram emot en ledig helg, hur mycket som helst. Väldans intensiv vecka har det varit än så länge.
I skolan har vi läst om anknytningsteorier *ångest*. Eller kanske inte seriös ångest, men man ser ju vart man själv brustit och hur man själv påverkats som barn. Och vilka konsekvenser det fått. Ingen, inte jag heller, vill ju att ens barn ska få problem som vuxna bara för att man själv gjort en del fel. Vidare har vi gått igenom alla affekter vi har medfödda. Oxå väldigt intressant... väcker massor i skolan just nu. När vi började i skolan så sas det att "ni kommer att gå in i egna processer" och jag har hela tiden undrat när dom ska komma. Jag har ju sett att det hänt för andra men inte för mig... Nu var det min tur!

Idag har jag vart och klippt mig, sen blev det en långprommis... Skööönt!! Nu har jag just pluggat klart för dagen.
I eftermiddag ska jag göra tårta och fira mina barn pappas födelsedag, några dagar försent.

*Går och handlar*

Inga kommentarer: