Räknare

fredag 4 september 2009

No Good No Good

Herregud, kan man få ligga eller?? *hahaha* Jag är 34 år, jag borde ha rätt till vissa förmåner i livet. Eller hur!?
Om det nu är nån som läser vad jag skriver här, så har jag ju skrivit en del om män jag valt bort.... NoGoodMenForMe... till exempel han som gjorde om ett NEJ till ett JA... Han har vart svårast att få bort, men jag har kämpat väl.. *haha* Nu är det ju så att jag varken dejtat eller träffat nån överhuvudtaget på hur länge som helst.. och börjar rent ut sagt tröttna. Men samtidigt vill jag inte träffa den mannen eller nån man i hans kategori.
Fick föressten ett sms av "NEJ/JAmannen" i förrgår. WHY!?!? Han liksom vara måste göra sig påmind när det gått nån månad. Han måste vara oerhört rädd att jag glömmer bort honom, det har jag ju inte gjort, jag har bara tagit bort honom ur livet. Men att glömma honom blir svårt.
Varför ska jag bli testad med jämna mellanrum kan man undra? Jag tror mig ha svaret faktiskt. Men jag håller det för mig själv så länge. ;)

Inga kommentarer: