Räknare

torsdag 10 september 2009

Boing Boing Boing

Guuud..... va mycke det är nu. Vilka insikter jag fått dessa veckor. Saker jag redan vetat men nu verkar det som att de sakta men säkert börjar landa i känslorna. Jag börjar förstå hur allt hänger ihop och hur mitt handlande är påverkat av saker som hänt för massor av år sedan, när jag var liten.
Mer och mer tydligt ser jag hur jag beter mig, vad det är jag sänder ut till andra människor helt omedvetet. Och jag som alltid "gömt" mig bakom att jag till exempel alltid har sån otur med män *hahaha* Alltså: "gud va jag har otur som alltid träffar ""Den"" typen av män" Det ÄR inte sant!! Det är bara en grej av allt.. men det är en stor del.... hur ser mina vuxna relationer ut egentligen!? Undrar om jag börjar nå min "botten" med vissa av mina beteenden. Det känns lite så iallafall.

Annars så rullar allt på som vanligt här hemma... massa läxläsning med kidsen, massa kontakter med lärare.. Allt för att få till stöd för ett av barnen. Tänk att det verkar sitta så långt inne att slänga in lite extrastöd i skolan. Borde de inte förstå logiken i att ju tidigare man ger extrastöd till en elev desto snabbare kommer man tillrätta med "problemen". Alla tjänar på det!

Har just suttit och gjort mitt hemplugg för denna vecka... skulle skriva en genomförande plan... och NU är jag klar. Så himla skönt, för jag har ingen pluggtid i helgen då jag ska jobba både ute i Ockelbo och på Coop. :D

Åhhh NU kom jag på att jag inte har min dator, utan en lånedator.. jag som skulle fixa en ny låtlista till min Mp3 innan jag gick ut och gick... *muttrar* ((lyxproblem))

Ha en härlig dag Alla!!

Inga kommentarer: