Räknare

söndag 6 september 2009

Ge mig kraft och energi. . . . .

Blää.. vaknade helt urlakad på energi idag. Vilket var konstigt eftersom jag var på midnattsmöte igår och kände massa tacksamhet när jag kom hem. Sov länge i morse men det kan ju knappast ha något med det att göra. Jag bara kände att varför gör jag allt jag gör hela tiden.. tar det aldrig slut på saker att göra. Kände mig helt enkelt lite uppgiven.
Varför?
Kanske behöver jag något att se framemot igen. Vet bara inte vad det skulle vara. Jag kan ju se framemot att gå ut skolan i April, det känns ju superbra.. men det räcker inte riktigt som mål just nu känns de som.
Känner mig kanske lite ensam... människor omkring mig planerar resor, inleder relationer o.s.v.. kanske känner jag avund? Jag unnar alla mina vänner allt som kommer i deras väg naturligtvis.. men jag får en känsla av tomhet.
Usch vad jag låter självömkande... men det är inte det heller... jag kan inte få tag i vilken känsla det är. Inte sprudlande glädje iallafall. Så typiskt mig att inte bara få känna mig låg... vill bort bort bort från den känslan fort som faaan!

Måste fånga upp tacksamheten igen!!

Inga kommentarer: