Räknare

onsdag 5 september 2007

*Biong*

Så jag hamnade här i kväll igen.. Återigen jag vet inte vad jag ska skriva och varför Hmm kanske ska summera dagen.... med mina alla I-landsproblem... ;)



Höll på att missa bussen i morse, var tvungen att kuta till den och då bör noteras att jag avskyr att springa speciellt till en fullsattbuss! Vet inte varför just det är så problematiskt för mig men det är så.. MEN jag sprang ändå.. Vad gör man inte för att vara ett gott föredöme *hahaha* för sina barn.. som såg ryggen på mig när jag sprang medans dom cyklade i lugn takt till sin skolan ( dom va ute i god tid) hehe



På eftermiddagen sedan kom nästa stora prövning.. tar med mig dottern till IKEA för att köpa duschdraperi ( jobbigt att duscha utan sånt när de sitter ett fönster utan gardin precis bredvid) Alltid när jag är på IKEA så ser jag minst 20 st olika sortes draperier i alla dess färger ( idag var jag ute efter ett lila sådant) Hur som helst, de enda TVÅ färger som fanns idag var genomskilnigt ( är det en färg?) och orange ( är en ful färg) Inget dög så jag kom hem med allt annat onyttigt därifrån i stället... En lampa bland annat som jag var tvungen att sätta ihop sladdar å allt hahaha jag är sååå Bäst ;)



Allvarligt.. är det här nått att skriva om ... hahaha Glömde!! jag bakade en kaka på kvällen och den höll på att bli bränd (är ingen bullmamma) men jag lyckades rädda den i sista stund HeHe



Vilket Liv Vilken Lycka ;)

*jag tokslarvar när jag skriver, jag försöker ha överseende med mig själv*



(jag gillar mitt liv på riktigt)

2 kommentarer:

Levinson sa...

hehe Du e ju för go.. går ju riktigt bra det där med o blogga ju ;-).. kram på dig..

SaRa sa...

Ja lite go är jag allt HeHe ;-)