Räknare

torsdag 3 februari 2011

Lite ledigt

Ops... Jag somnade när jag kom hem från jobbet nu. Men det gör ju inget för nu är jag ledig resten av veckan... *weeiiee* Skönt ska de bli.

Jobbet Jobbet ja... intressant... händer en del där, ska inte skriva så mycket om det men det gungar i arbetsgruppen. Inte bra. Det enda positiva kan blir att jag får träna på min lilla konflikträdsla. Jag är inte så inblandad fysiskt i dessa gungningar men blir ju såklart indragen ändå genom prat och genom att känna känslan ibland när jag kommer dit.

Jag vet ju med mig själv att jag inte är expert på att ge konstruktiv kritik, jag skulle ha behövt göra det två gånger nu under kort tid. Gjorde inte det direkt när det hände, så jag får skylla mig själv. Har iallafall tagit ett beslut nu att nästa gång något liknande händer ska jag ta det på en gång.. blir inte bra annars... Det skapar harm i mig. Och det kan jag inte skylla på den andra personen utan bara på mig själv.. för jag tog inte mitt ansvar. Punkt slut.

Jaja... nu släpper jag jobbet tills på måndag :))

Inga kommentarer: