Räknare

onsdag 2 februari 2011

Enkelt...

Oj Oj.. tiden flyger.. och roligt är det under tiden.
Ökade arbetstider -  Betyder mera pengar - Vilket betyder semester utomland i sommar.

Framtidsplanerna smides förfullt... Allt startar i fantasin...

Har stått i valet och kvalet om jag ska ge mig ut i dejtingdjungeln igen. Har fortfarande inte kommit till något beslut.. Då tänker jag att det betyder att jag inte är beredd att satsa det som krävs för att börja träffa och lära känna nya människor ((män))

Jag vill och jag vill inte.
Jag har allt jag behöver egentligen.
Enkelt liv!
Inget som gör det komplicerat.

Förbjuden frukt smakar...... ;)


2 kommentarer:

Cirtap sa...

Sara,

Tackar för påminnelsen. Ge mig lite tips hur man träffar schyssta partners om du hittar nån! :-)

SaRa sa...

*haha*
Tror inte jag är rätt person att få tips i just denna fråga.. men visst du ska bli den första att få tips ... om jag kommer på några ;)