Räknare

söndag 6 februari 2011

Det jag behöver......

"" Det är ditt liv. Lär känna dina drakar och demoner, hedra dem och bjud dem till bords. Först då kan du slå dig till ro i dig. Först då har du kraften att gå åt ditt håll, oavsett vad andra tycker. Då först kan du riktigt leva ditt liv. ""

Sant Sant..
Ju mer jag vet om mig själv ju tryggare blir jag i allt jag gör. Det är en ständig process tycker jag. Igår kväll var jag på ett ställe där jag kan landa och bli påmind vart jag kommer ifrån och vart jag har kommit och är påväg. Blev återigen påmind om att jag behöver ge för att få. Lite lika som jag fick till mig i telefonsamtalet igår oxå. Tänk att jag alltid får det jag behöver när jag behöver det. Känner mig himla tacksam för de människorna som finns i mitt liv. Jag måste vara rädd om dem. ♥

Inga kommentarer: