Räknare

söndag 12 september 2010

13, 12, 11, 10, 9. . . . . . . . . .

Nedräkningen har börjat..... 13 veckor kvar :D

Sen kommer jag förhoppningsvis bli mitt "normala" jag igen. Jaa så normal som jag kan bli då ;)

Då har jag kört behandling i 48 veckor, och vad det verkar just nu så har det gett resultat... *jippi*

Jag längtar och jag vet att mina kids längtar, för jag har inte vart på topp precis... inte för att man kan vara det alltid, men mina dalar har inte vart så roliga för min omgivning.... tack och lov har dom stått ut och haft förståelse.

Söndag idag... och jag sov till klockan 12... skönt men det blir en snevriden dag då... kom just ur duschen och nu är det eftermiddag :O

Vet att jag borde städa... men har ingen lust... Vad gör väl lite damm i hörnen... hehe

Har en ganska lugn vecka framför mig, bara två jobbpass. Veckan därpå blir det mer jobb, mitt schema är lite ojämnt men jag vänjer mig nog snart.

Näää om jag skulle ta och bädda sängen.... eller sätta på kaffe.... alla dessa val.... ;O)

Inga kommentarer: