Räknare

måndag 13 december 2010

måndagstankar. . .

Sitter och finular lite innan jag ska åka och jobba.

Har på förmiddagen varit och fått massage och även hunnit klippa mitt hår, för mig är det lyx :)

Det som upptar mina tankar är... Jag jobbar på att komma ur mitt lilla skal som jag levt i det senaste året, vill bli lite mer social nu när orken kommer återvända. Och helt plötsligt så är det minst tre stycken människor som jag inte brukar fika eller hänga med som gärna vill åt mitt sällskap.
Det borde ju då naturligtvis göra mig överlyklig... Men... i mig händer nått konstigt då.. jag blir "rädd" och undrar vad det finns för baktankar i detta nyfunna intresse av min person.
Jag vet !! Jag är en mycket sjuk kvinna ;)

Skönt att jag får åka och jobba nu med människor som är liiite "sjukare" än mig, så slipper jag tänka vidare i dessa banor.

För jag vet:
Det finns bara två lägen...
Rädsla eller Kärlek...
Och jag VILL leva i kärlek.
Punkt Slut!

Inga kommentarer: