Räknare

lördag 4 december 2010

Lördag å allt. . .

Blev blåst på mitt fredagsmys med kidsen igår kväll... jag hade fixat film och godis Men dom hade kompisar här hela kvällen så jag fick mysa för mig själv... I vanlig ordning ;)
Blev 4 avsnitt Sons of Anarchy... Älskar den serien :)

Julen närmar sig med stormsteg och fick jag bestämma så skulle jag köpa ihjäl mig på julklappar.. älskar att handla grejer och sen se när de som får det blir glada. Men nu vill inte riktigt min ekonomi som jag vill så jag får handla efter plånboken. Men julklappar kommer det bli bara i lite billigare versioner.

Fick just veta att jag får friskvårdspeng av jobbet... härligt att vara anställd. ;) Ska fixa mig lite massage för dom pengarna och kanske kanske ett gymkort... det vore att chocka mig själv. Jag behöver börja röra på mig, min kondis är under all kritik och min rygg är trött och ond.. Behöver alltså både massage och träning för ryggen.

Lördag.... och mina golv behöver städas. Köpte ny mopp igår så det kanske blir en fröjd att moppa golv idag ;)

Inga kommentarer: