Räknare

söndag 5 december 2010

Andra advent. . .

Snart har det gått 8 år sedan min resa i den här delen av livet började... igår fick jag tillfälle att vara tillsammans med massa andra människor som strävar åt samma håll som mig.. mot bättre, eller som någon sa - "allt blir inte alltid bara bättre och bättre med åren utan annorlunda."
Inte visste jag för ca 7 år sedan att jag skulle sitta här idagtillsammans med mina barn i ett fint radhus, med de vänner jag har, de jobb jag fått, den utbildning jag har fixat mig. Inte visste jag att mina relationer skulle utvecklas som de gjort.. Jag hade ju inte en aning, möjligen hade jag drömmar och ett hopp. Någon och några sa till mig, gör som vi gjort så kommer det bli bra... Och dom hade rätt... Allt blir annorlunda med åren :) Och bättre....


Andra advent.... sitter i mitt kök och tittar ut, det faller lite snö och det verkar vara "varmt" ute, bara - 4 grader... tänder andra ljuset nu.

Inga kommentarer: