Räknare

söndag 12 december 2010

2010 närmar sig sitt slut…..

2010
1. Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Har gjort en del grejer på jobbet som jag aldrig gjort förr, men har sekretess. Men jag tror mig växa i mitt jobb.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga som vanligt, men jag har varit rökfri hela detta år!
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte i år heller… Som jag skrev för något år sedan, vi börjar bli för gamla ;)
4. Dog någon som stod dig nära?
Jaa, barnens ”farfar” gick bort. Mycket sorgligt.. Vi fick uppleva en vacker begravning.
5. Vilka länder besökte du?
Inget alls, har ju inte haft semester på flera år ju.. Men hoppet står till nästa sommar… Man vet aldrig.
6. Vad saknades 2010 som du vill ha 2011?
Kraft
7. vilket datum från 2010 kommer alltid att minnas?
Kommer inte på något speciellt.. Men begravningsdatumet står ut lite extra.
8. Vad är din största framgång 2010?
Att jag gjort en behandling på 48 veckor samtidigt som jag fått jobb.
9. Största misstaget?
Som vanligt… en man… ;) Att jag aldrig lär mig.... hahaha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk av en del biverkningar, men det i sin tur verkar ha lett till att jag blir frisk.
11. Bästa köpet?
Bilen!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Linn och Moa, kläder och skor och bensin.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gör mig glad, inget speciellt har stått ut i år, tror jag!!!
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Petter och Pluras…  ”Logiskt” från programmet ”Så mycket bättre”
15. Var du gladare eller ledsnare i år?
I år har det varit lite upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner.. Det verkar vara något som jag alltid önskar..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.
18. Hur kommer du tillbringa julen?
Hemma hos min mamma tillsammans med massa härliga människor i min familj, vi kommer bli ca 12 stycken.
19. Blev du kär i år?
Neeej, som vanligt inte.
20. Hur många one night stands?
Två gånger kan väl inte räknas som one night stands va?
21. Favoritprogram/ Serier?
”Så mycket bättre” , ”Sons of anarchy”
22. Bästa boken du läste i år?
Har lyssnat på enormt många böcker i år, de bästa har varit av författaren: Dan Buthler
23. Största musikaliska upptäckten?
??
24. Något du önskade och fick?
Jaa jag fick jobb.
25. Något du önskade och inte fick?
Nej.. har inte haft så stora önskningar detta år.
26. Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Jag jobbade fram tills morgonen på min födelsedag.. Sedan åt jag lunch med min familj. På kvällen bjöd jag hem vänner, på mat och lek.
27. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det, det här året har mest handlat om att ta en dag i taget i 48 veckor.. och det är klart nu.
28. Vad fick dig att må bra?
Lyssna böcker och musik, Gå på bio, Träffa vänner, Vara med mina barn. Skratta, Prata, Äta gott, Gotlandsresan ((ingen speciell ordning))
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Petter
30. Vem saknade du?
Någon i Sundsvall..
31. De bästa nya människorna du träffade?
En ny jobbarkompis :)
32. Mest stolt över?
Mig!! Ännu ett till år nykter! ((Snart 8 år))
Mina barn... för dom gör ett kanonbra jobb med att vara sig själva och de kämpar på med skola och allt trots tonårstid och pubertet.
33. Högsta önskan just nu?
Att nästa år blir piggare än detta år.

Inga kommentarer: