Räknare

måndag 6 december 2010

Kanonstart på veckan

Idag blev jag först väldigt förvånad när jag vakande. Senare på dagen blev jag riktigt glad, lite senare blev jag lite lätt upprörd av min egen oförmåga till framförhållning. Sedan blev jag glatt överraskad igen...

Vaknade upp ur en dröm som jag aldrig trodde att jag skulle drömma, om nu drömmar betyder nått så undrar jag.... Vad hade just denna dröm för betydelse.....?

På förmiddagen ringde en vän, som jag inte visste om han var en vän eller ej.. för vi har bara jobbat ihop lite grann men vi fann varann i intressanta samtal då sedan försvann han till en annan stad för att plugga. Men han hade fått tag i mitt nummer och ville ringa och prata lite... han trodde att jag kunde känna igen mig i det han hade på hjärtat och jag kanske kunde tala om hur jag gjort i liknande situation.. kul när någon tror att jag har något bra råd att komma med och ett lyssnande öra.

När jag kom upp till apoteket för att hämta ut medicin som jag behöver i morgon så visade det sig att mitt recept inte blivit förnyat.. blev hyfsat förvånad eftersom jag haft samma recept stående i 46 veckor. Jag hade inte en tanke på att kolla upp detta i förväg.. eftersom det aldrig behövt kollas upp innan... Men nu har jag lärt mig att alltid kolla upp saker i förväg. :)

Ha å åtanke att klockan än så länge bara är 13,00.. innehållsrik dag.. so far....
Sen kom posten och då fick jag ännu ett glädjande förbesked om något jag väntat på.... nu är det på gång (tänker inte säga vad än) Ska bara invänta det slutgiltiga beskedet :))

Men denna start på dagen så gör det inget om det blir kaos på jobbet ikväll ;)



Inga kommentarer: