Räknare

lördag 1 maj 2010

Lördag = Sovmorron och ledig ;)

Ta Alltid ut glädjen i förskott. Det värsta som kan hända är att du varit glad i onödan!!
Den meningen är så klokren, Ska nog skriva ut den meningen på små lappar och ha i fickan, ge bort när det passar sig så slipper man gå in i långa diskussioner. Bra idé va ;)
I förrgår tog jag föressten examen. Vilken grej!! Pluggat, Pendlat, Jobbat, Uppfostrat barn (icke att förglömma) i två år. Och innan det pluggade jag ju tre år, det hade jag nästan försträngt. Och NU är jag klar, för denna gång.
Jag är nu: Socialpedagogisk behandlingsassistent.
Jag jobbade igår, med "mina" killar. Vilket lyxjobb det var just igår kväll. Vi var inne i Gävle på MAD, music against drogs. Såå rolig och lyckad kväll, StandUp, Musik: lokala band + Nordman. Jag var då nöjd och svettig när vi åkte därifrån efter allt dansande och sjungande, och alla killar kom med hem. (hade ju lite ansvar oxå mitt i allt roliga)
Nu ska jag njuta av lite kaffe och ett bad, har sovit länge idag, kom hem kl 03,00 i natt.... De ni, jag som är så sjukt kvällstrött i vanliga fall.

Inga kommentarer: