Räknare

tisdag 25 maj 2010

Tisdag is tha shit ;)

Härliga tisdag ;)

Har helt plötsligt "fått" ett uppsving i mitt sociala liv. Men jag kanske inte ska säga att jag fått det utan mer att jag tagit ett beslut om att vara mer social. Jag är ju en väldans social person, men har ju varit förlamad av trötthet ett längre tag. Är inte helt pigg nu heller men det ger ju kraft att träffa människor.

I lördags träffade jag Mia, satt i solen och drack kaffe och skrattade. Direkt efter det blev jag bjuden på middag... Nice !! Det var riktigt kul och trevligt ;)
Sen igår blev jag bjuden på kaffe av någon....

Spännande liv :)))

Idag ska jag bara glassa omkring som en hollywoodfru... ska köpa mig en rosa klänning och träffa Anna och käka lunch.

*happy day*

By the way... jag har ju haft sån ångest över min lilla gräsplätt, igår mutade jag Moa... hihi.... så nu är den klippt. Idag ska Linn bli mutad och ta baksidan. Tur att jag har giriga barn ;)

Inga kommentarer: