Räknare

måndag 17 maj 2010

Sova kanske ??

Jag vill bara sova, det är det enda jag känner ett behov av just nu.

Men samtidigt så Måste jag jobba eller iallafall fixa jobb, har vart på arbetsförmedlingen idag. Guud va upplyftande det var ;) Ska tillbaka och måndag, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att dom kan göra nått för mig. Jag tror mer på att jag kommer greja detta själv.

Jag ringde och sökte ett jobb idag.... dom skulle höra av sig.
Det ringde från ett annat jobb idag... dom vill att jag ska jobba men jag känner ett enormt motstånd till just det jobbet. Oj, höll på att glömma att dom ringde från ännu ett jobb i morse.. men då sov jag. :O)

Det jag vet är iallafall att jag har minst 4 veckor heltid i sommar på ett tredje ställe. nått positivt iallafall... men grejen är att hur jag än vrider och vänder just nu, så ser det ut att bli ett glapp i min ekonomi..... *suck*

Middagstips... TACK !!!
För äta måste vi iallafall göra även idag. :)

Inga kommentarer: