Räknare

lördag 24 november 2007

Varannan Helg

Att vara mamma på heltid och singel kvinna varannan helg, de ni!! *hahaha* Snacka om att man hinner förverkliga sig själv varannan helg. ;) Som förövrigt inte ens är en hel helg utan från kl 16:30 på fredagen till mellan 14:00-17:00 på söndagen.
OM jag fick bestämma skulle jag bli "ledig" redan på fredag morron och få hem mina älskade ungar igen vid sju åtta på söndakvällen.
Känner mig just nu sjukt irriterad på att jag inte spritter av energi nu när jag ju faktiskt har en HEL LÖRDAG för mig själv.
Sitter och försöker bestämma mig för om jag ska äta godis ikväll eller inte.. Återigen gottar jag mig i lyx och I-landsproblem *haha*

Om jag fick önska vad jag vill så skulle det komma hem världens snyggaste man till mig NU och erbjuda massage... massor av godis och en tokbra film (allt för att slippa gå hemifrån)
Jag har läst nånstans att om man önskar nått tillräckligt mycke så händer det. Alltså man kan visualisera (eller hur de stavas) vad man önskar i sin framtid. Kanske lite sent på tänkt för mig nurå.. för jag vill ju att det där ska hända i min framtid om en timme ;)

*loggar ur och TOKvisualiserar nu då*

1 kommentar:

Anonym sa...

bara plocka upp telefon, du har numret ;)