Räknare

tisdag 20 november 2007

Ett Icke ProblemFritt Liv ;)

OjOj.. snacka om att jag bara ramlar på hinder i min väg.
Satt i morse och läste morrontidningen i skolan och får se värsta stora annonsen..40% rabatt på hela intersport... Åhh jag vart så glad.. jag älskar puma, champion och nike tröjor och byxor men är allt för fattig för att bejaka denna märkesfrossa. Ja men hur som helst så får jag med mig några från skolan så vi går ner på stan. Kommer fram till rulltrappan ner och ser till min förskräckelse att det är fler än jag som sett annonen i tidningen... *suck* Men känner mig ändå rätt optimistisk, tänker att det kan väl inte vara som det var på icamaxi en fredag eftermiddag (läs: "med kundvagn som vapen") *haha*
Går ett varv och två varv.. hittar några tröjor och ett par byxor.. Ser att det är ingen ide att ens börja köa till provrummen så jag får lita på min kroppsuppfattning och självbild... Handla på fri hand helt enkelt...
Ja Ja nu till mitt hinder här i livet.. jag lider ju brist på tålamod mellan varven (hela tiden varje dag) Kön till kassorna är sjukt lååååång och jag bara känner att det kan aldrig vara värt det... Varmt är det oxå Så ja hänger tillbaka allt och går därifrån, sedan har jag suttit hela eftermiddagen och förbannat mitt dåliga tålamod Jag ville ju ha den där snygga puma tröjan ;(
Så idag kan man väl säga att jag gottat mig i lyxproblem, det är ju ett under att jag orkar gå vidare efter denna pers ;-)


Nä men allvarligt så är det sånna här dagar som man får perspektiv på allt.. jag menar jag har såå mycket att vara tacksam för i mitt liv.. bara det att jag lever är underbart.. Alltså... summan av allt är
Jag är tacksam för mitt liv och jag kan leva med mitt bristande tålamod utan PumaTröjja :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Märkesfjolla! :D

T sa...

Skönt att se även andra inte priotera märkes reor, att andra upplever hysterin över sånt lite för mycke.

:D

Anonym sa...

Du och jag har samma problem vid shopping märker jag.. Är det för varmt,för mycket folk el på tok för lång kö så går man därifrån... Tycker att alla butiker borde ha en egen snabbkassa för sånna som oss med liknade problem.. Sköt om dig.. Kramar