Räknare

söndag 6 november 2011

Hur svårt ska det va??

"Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, Jag kan inte skilja på om jag va med dig, Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig...."

Låter mer dramatiskt än vad det är.. Men ibland blir jag så trött på hur jag kan släppa in någon i mitt liv som jag vet inte är "tillgänglig". Gamla mönster som jag inte lyckas bryta. Härliga människor finns det gott om men jag väljer dom härliga människorna som är omöjliga....
Just i detta fall är jag inte bredd att säga hejdå än... varför det? vad får jag ut av detta? jag har en önskan och en längtan som jag inte kommer få tillfredsställd, jag vet ju det.. ändå ska jag dunka huvudet i väggen. gång på gång... hoppas och tro.. på nått märkligt sätt fast jag VET redan innan hur det kommer bli eller inte bli.
När ska jag lära mig... ?? Allvarligt när ska jag lära mig... ??
Jag är varken knäckt eller ledsen.. bara jävligt irriterad på mig själv.

HUR SVÅRT SKA DET VA?? Liksom?

Jag vet varför jag gör så här... lite har ändå terapin hjälpt... *haha* det jag inte vet är hur jag ska göra annorlunda !?
Eller jag vet väl... jag kan inte tänka ut detta... jag behöver väl bara göra tvärtom... enkelt ;)
Gör om..... Gör rätt....
Gör på nya sätt och få nya resultat !

Inga kommentarer: