Räknare

lördag 12 november 2011

Lördagförmiddag... kaffe och lite tankar....

Igår var vi på IDOL, jag och tjejerna. Det var kul, inte super. Jag föredrar nog en konsert med drag i som det till exempel är om Winnerbäck spelar. Men det var ändå kul igår kväll, mycket folk och så fick man ju se hur det går till att sända direktsänd tv. :)

Nu sitter jag och laddar med en kopp kaffe och lite musik, är på G till jobbet. ska jobba ett dygn. Och i morgoneftermiddag ska jag få gå på smygpremiären av pjäsen "jag lägger mina räkningar i tvättkorgen". Folkteatern har gjort en pjäs baserad på ett flertal människors liv däribland mitt liv.
Jag har blivit intervjuad, varit med i processen i manusskrivandet, deltagit i en presskonferens och till sist blivit filmad när jag pratar om mitt liv.
Så roliga upplevelser, trodde väl aldrig att jag skulle göra något sådant. jag kan bara konstatera att jag får uppleva nya saker då jag säger JA istället för Nej till nya saker.

Hade jag inte sagt Ja till den första intervjun hade jag heller inte träffat den nedan omnämnda mannen.... tänk på det nästa gång ni tänker säga nej till något ni inte vet något om....

Inga kommentarer: