Räknare

söndag 16 oktober 2011

En annan för en dag..

Skulle så gärna vilja vara utanför mig själv en dag. För att få se mig själv ur andras ögon.
Jag hör vad andra säger om mig, hur de uppfattar mig osv. Men jag förstår inte, ibland undrar jag vem det är dom pratar om. Jag har fått för mig att om jag såg det andra såg så skulle jag kunna sänka kraven på mig själv.
Har ju nån liten "djävul" på min axel som säger att jag borde prestera lite lite mer för att bli good enough. Nu vet jag ju i mitt huvud att det inte ens är sant.. men det är känslan som lyssnar på den rösten.


Har nu landat hemma efter jobbhelg, fredag till söndag. Kom hem och vilade, hällde i mig lite kaffe och åkte sedan på Zumba. Faan va det är kul !! Nu ska jag äta söndagsmiddag helt för mig själv, skönt.. Kyckling i fetaost sås, Gott  :)

Inga kommentarer: