Räknare

onsdag 14 april 2010

Tänk om.... Tänk rätt ;)

OM JAG TÄNKER SOM JAG ALLTID HAR TÄNKT,
KOMMER JAG ATT GÖRA SOM JAG ALLTID HAR GJORT
OCH DÅ KOMMER DET ATT BLI SOM DET ALLTID HAR VARIT .......
Därför gjorde jag tvärtom idag.... höll grupp ensam igen.... kände ett motstånd först... Sen gick jag bara in och körde, blev hur bra som helst. alltså... jag gjorde inte som jag gjort förr... lät mig styras av min rädsla.
Sen så gjorde jag även tvärtom vad jag tänkt göra, jag sa att jag ville jobba och kommer finnas tillgänglig. Min rädsla har sagt mig under några veckor att jag inte skulle säga att jag ville ha jobb.... men när allt kom omkring, så gillar jag dessa killar jag fått jobba med de senaste 13 veckorna och jag blir mer och mer varm i kläderna.
Det var ändå med sorg i hjärtat jag åkte från "russin" idag.. för jag vet ju inte när jag kommer tillbaka och jag vet ju inte om just de som jag lärt känna kommer att finnas kvar då. Men så är livet i behandlingsvärlden... människor kommer och går.
<3

Inga kommentarer: