Räknare

måndag 5 april 2010

Penningfrågan... löst... för stunden :))

Ops.... jag råkade jobba ihop en hel hyra denna påskhelg. såå skönt. Går emot lite svårare ekonomiska tiden, då jag faktiskt står utan inkomst från nästa månad. utan fast inkomst alltså.. pengar verkar det ju rulla in ändå.. men det är inte med samma säkerhet som förr. Men som sagt nu har jag redan nu löst de två kommande hyrorna. *pustar ut* :)

Gick på mitt pass på humlan på långfredagens morron och klev av söndag vid lunch. gick kanon att jobba men tröttheten efter ett långpass är överväldigande, men känner inte efter när man är på plats, men jag tvärsomnade när jag kom hem... skönt att kunna göra det oxå.

Nu sitter jag här och är alltså både jobb och barnledig.... Har haft en tokskön förmiddag. Men nu är jag rastlös... ska åka och fika och spåna lite om "affären", gäller att ha fantasi när det gäller att skaffa sig inkomster.... hihi

Ha de härligt idag alla.... fast det snöar :)

Inga kommentarer: