Räknare

tisdag 13 april 2010

Snart Slut. . . .Och då börjar nått nytt??

Så där ja... då var min sista praktiktid över snart... på Onsdag kör jag sista dagen med mina bångstyriga killar. sen är det bara två veckor kvar sen går jag ut skolan. :O)
Råkade söka till högskolan häromdagen... *förvånad* Hade inte haft någon tanke på det men när jag satt och kollade på olika kursen så fanns det ju så mycket som verkade intressant. Tanken är väl nu om jag kommer in att jag läser nån kurs på distans och försöker få jobba samtidigt. för varför ska jag försöka få lugn och ro i mitt liv när jag hela tiden kan ta på mig nya grejer att göra... ?? *hahaha*

Körde ART för första gången igår i grupp.... gick sådär.. det var svårt tyckte jag. Det berodde så klart på ovana plus att han jag körde tillsammans med var oerhört rutinerad, så han var duktig och så klart tog han plats.
På eftermiddagen körde jag en grupp ensam, det var inte ART utan det handlade om de 12 stegen, det kändes bättre för där kände jag att jag hade koll på läget och kunde få med killarna i samtal. Så kort och gott.... känner mig nöjd med gårdagens bedrifter.

Idag blir det en bra dag.. solen skiner, jag är ledig på förmiddagen. Sen ska jag hämta en kille vid tåget och åka ut till "russin". Sover där inatt sen kommer jag hem i morgon eftermiddag.

<3

Inga kommentarer: