Räknare

tisdag 12 januari 2010

Utan rädsla behövs inget mod

Ge Mig Mod Och Styrka !!

Idag ska jag göra något som är BRA för mig själv, men samtidigt något som jag är väldigt rädd för.

((gå emot dina rädslor, har jag hört i massa år. Nu är det upp till bevis om jag tagit det till mig))

Det är med blandade känslor... och resultatet av denna handling kommer inte komma förens om flera flera månader. Det i sig är ju oxå en prövning, med tanke på att jag är en person som gillar snabba resultat och tillfredsställelse

- Ärlighet, har jag tränat på idag.... Jag har äntligen kläckt ur mig något till en person som jag dragit på lääääänge! En del människor är svårare än andra att vara rak och ärlig mot. Jag vet inte än hur det jag sagt har landat... men det kommer visa sig under dagen kan jag tänka.
Det jag håller på med är nog att jag rensar ..... Rensar bland vänner. Jag VET vilka som är mina riktiga vänner och dom vill jag ha kvar... Dom andra kan dra ;) Skämt och sido... det är mitt ansvar vilka människor som ska finnas i mitt liv. De människor som ska finnas i mitt liv vill jag känna gemenskap med, jag vill skratta med dom, jag vill ha intressanta samtal med dom.... jag vill alltså känna välbehag tillsammans med mina vänner... INTE stress och dåligt samvete.

Wish me luck !!

Inga kommentarer: