Räknare

lördag 16 januari 2010

Lyxproblem

Äntligen har jag kommit fram till ett beslut och handlat utifrån det. Jag har länge funderat på om jag inte ska sluta på ett av mina jobb, eller åtminstone ta en paus. Det är väl ett lyxproblem det!? Folk går omkring och blir utan jobb och blir utförsäkrade och jag har gnällt över att jag har för mycket jobb. Att jag inte skäms! Nää jag ska väl inte skämmas för att jag fixade jobb och sen blev det mera jobb efter det. Men jag ska kanske vara tacksam över hur bra det varit och är för mig.

Jaja... men nu har jag iallafall pratat med min chef och talat om att jag tänker pausa och ägna mig åt praktik och annat jobb. Hon blev inte ledsen.. *haha* Det fanns andra som gärna tog över mina timmar. Så då var det ur världen. Men jag ska jobba där i helgen och några dagar till, eftersom schemat redan var skrivet. Men sen så kan jag helhjärtat ägna mig åt det jag vill, som jag har utbildat mig för. Jag menar... jag har ju inte pluggat i flera år för att sen fastna i kassan på Coop heller.

Det jag skrev om sista... att jag skulle göra något jag var rädd för... Det är gjort... och jag kommer fortsätta göra det... och det var inte farligt! Min rädsla hade övermannat mig i onödan, men det är kanske lite normalt att vara rädd för något okänt.

Nu blir det kassan på Coop ett par timmar. Sen efter det så ska jag på bio *JIPPI* "Snabba Cash" Ska bli sååå kul... är ju "kär" i huvudrolls innehavaren ;)

((jag fick blommor igår)) hihi

Ha en härlig dag!!

Inga kommentarer: