Räknare

söndag 10 januari 2010

SISTA DAGEN

Sista halvlediga dagen på tusen år framåt känns de som. Det är söndag och jag försöker får kidsen att vakna i hyffsad tid så att de ska orka upp till skolan i morron.


På eftermiddagen idag kommer min studiegrupp hit och vi ska avsluta vårat projektarbete.
OJ.. NU kom jag på att jag har prov i morron... Snacka om att jag har försträngt det. :O Jaja... jag får kolla lite på det idag oxå då.


Jaa vad har vi gjort under lovet då... jo vi var ner till Stockholm och shoppade loss i torsdags, de vart en himla bra dag. Det var barnens dag så det var dom som styrde och när vi kom hem var de supernöjda. :))


Jag har oxå hunnit handla hem lite nya möbler, tvbänk och bokhylla:
Om två veckor så kommer det upp nya tapeter i vårat vardagsrum oxå... Sååå kul ska de bli.. eller framför allt FINT! Älskar att jag kan göra om i mitt/vårat lilla hem.

Inga kommentarer: