Räknare

fredag 23 december 2011

Julen kommer....

I morgon är det julafton och den ska firas med min stora familj hemma hos min pappa. Julklapparna är inköpta och inslagna. Mitt bidrag till julbordet är också inhandlat.
Kort och gott, ingen julstress. Kan sitta här hela dagen och bara dricka glögg om jag vill.


Livet.... rullar på.
Det händer positiva saker både på jobb och relationsfronten. Och med relationer menar jag inte bara kärleksrelationer.
Jag har ju skapat ett nytt jobb, alltså startat ett aktiebolag och i det en verksamhet som kommer dra igång efter nyår. Spännande. Nu är det bara att köra, hålla alla tummar att det kommer gå som jag vill så att jag kan sluta på mitt ordinarie arbete.


Mannen som intagit min hjärna och mitt hjärta finns kvar, på ett annorlunda sätt. På ett sätt som är helt nytt för mig, Får träna tålamod och brottas med både positiva och "negativa" känslor.
"Fjärilar i magen och Rädslor."






Inga kommentarer: