Räknare

söndag 25 december 2011

Dagen efter...

Converse på juldagen, hur ofta händer det att man kan ha det. Idag får det bli det iallafall tillsammans med mina julklappsraggsockor. Känner att jag behöver klä mig med mysfaktor idag när jag åker till jobbet. För även om jag ska jobba så är det juldagen och den ska ju kännas mysig sägs det. 


Julaftonen kom och gick, med härlig familj, god mat och massor av julklappar. Alla nöjda och glada. Började redan igår fundera på nästa jul, kanske borde fira den på Malaysia. Det tycker jag verkar härligt. Tänk att doppa sig i havet när tomten ska komma. Tål att tänkas på. 


Avslutade gårdagen i sängen med ett telefonsamtal med min favoritperson just nu...  <3 Samtidigt som jag kände en enorm tacksamhet över att jag hade en säng att ligga i, varmt och skönt. Inte alla förunnat faktiskt. 


Dagens tema är att se vad jag har inte vad jag tror mig behöva.


Goo fortsättning :)

Inga kommentarer: