Räknare

lördag 31 december 2011

2011

Avslutar detta år med en liten summering. Tycker det varit ett bra år. 
- Jag har haft jobb hela tiden, ekonomin har inte varit katastrofal. 
- Varit i Grekland.
- Jag har hållit i träningen och lagt om kosten.
- Barnen är tonåringar båda två, på gott och ont. Linn har blivit 15 och Moa 13.
- Jag har startat ett företag som kommer ta fart nästa år.
- Jag har fått vara med och påverka en pjäs och även deltagit i den.
- Jag har bott kvar i mitt radhus trots att rastslöheten slagit till mellan varven och då brukar jag flytta. Möjligen blir det en flytt nästa år, vi får se om jag hinner ;)
- Jag har valt att våga öppna mig för en man... får se vart det leder...
- Mannen som funnits i mitt liv i så många år som jag försökt blivit av med, han är borta ! :))
- Jag har umgåtts mer med vänner.


Kort och gott... jag får vara nöjd. Ser framemot 2012 massor.. tror det kommer toppa detta år. De senaste åren har det bara blivit bättre och bättre.. så varför skulle det inte bli så även denna gång.


Gott Slut

Inga kommentarer: