Räknare

onsdag 30 mars 2011

Nya tankar....

Gomorron bloggen och ni som eventuellt läser vad jag skriver ;)
För några år sedan fick jag nya insikter ungefär varje vecka och tyckte det var så himla kul och utvecklande. Nu har jag väl inte stannat i min utveckling men insikterna har kommit mycket mera sparsamt. Nu sen jag började i samtal så ploppar det insikter. Sååå himla spännande och skrämmande. Det kommer krävas en del av mig att genomföra de förändringar jag vill göra med mig själv nu men jag är villig. Tror inte att det kommer bli en dans på rosor. Måste nog acceptera att det är genom smärta man växer. Jag har gjort allt för att undvika smärta i hela mitt liv. Men jag ser på det lite annorlunda nu... Smärta kan vara något bra :)

Ser fram emot denna process med skräckblandad förtjusning.

Inga kommentarer: