Räknare

tisdag 15 mars 2011

Nu kör vi.... Igen

Det finns alltid nya saker att ta hand om...
Förra året gjorde jag det jag gjorde...
Nu håller jag på och styr upp min ekonomi samtidigt som jag planerar inför framtida inkomster..


Allt jag hittills hållt på med är de yttre sakerna förutom sjukdomen jag behandlade. Den var ju fysisk. Men idag.. idag är det dax att göra det jag skjutit på sen jag kom på att jag behövde göra det, för ungefär 6-7 år sen. Har väl inte varit läge antar jag, man får inte mer än man klarar av sägs det och då kanske det är så att man gör inte mer än man klarar av heller.


Det sägs att det sista man "tillfrisknar" i är ekonomi och relationer.
Ekonomi (✔)
Relationer (working progress)


Idag ska jag som sagt börja i "terapi" eller samtal... kalla det vad du vill, nu ska jag öppna upp... *hjälp* ;)


OM JAG TÄNKER SOM JAG ALLTID HAR TÄNKT,

KOMMER JAG ATT GÖRA SOM JAG ALLTID HAR GJORT

OCH DÅ KOMMER DET ATT BLI SOM DET ALLTID HAR VARIT .......

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL IDAG.....

ÖNSKAR DIG ALLT GOTT PÅ ALLA PLAN...

VÄLKOMMEN PÅ MIDDAG I KVÄLL.

KRAM MAMMA