Räknare

lördag 5 mars 2011

demons in my heart...

*brottas med mina demoner* ;)
Trött jag blir, jag vet ju i skallen att demonerna bara för mig på villovägar. Men säg det till känslorna *haha* Tur att jag bett om hjälp i detta. För även om jag förstår allt i huvudet, så krävs det ju något annat för att komma till en förändring.
Problemet just nu är ju att känslorna inte fattar vad mina tankar menar. Det sägs ju vara världens längsta halvmeter mellan hjärna och hjärta. Och jag är nu beredd att skriva under på detta.
Tro nu inte att jag håller på att gå under i detta, så är det inte. Just nu kan jag skratta lite åt mig själv och tänka... Hur lång tid ska det ta för hela min kropp att fatta vad som gäller?!

Jaja... nu måste jag släppa taget om tankar och känslor.. ska åka och jobba. Plus att jag måste peppa upp mig inför lönesamtal på måndag. *hjälp* ;) Har aldrig haft sånt samtal förr.

Inga kommentarer: