Räknare

måndag 17 januari 2011

Nya mål... Nya drömmar

De senaste 8 åren har jag haft mål att uppnå, stora och små. Kan med glädje se att jag uppnått allt jag velat. År 2010 har bara varit en transportsträcka har det känts som, på grund av mitt fysiska tillstånd, även om ett och annat mål blev uppnått då med.

Nu är det ju som alla känner till 2011.. Och nu har jag äntligen kommit på nya mål att sträva mot. Känns mycket bra.. Jag behöver mål för att gå framåt och utvecklas.

Ett av dessa nya mål är redan på gång och kommer vara klart om 5 år. Sen finns det andra nya spännande mål.. som jag tänker hålla hemligt så länge.

För ungefär 1,5 år sedan skrev jag att jag inte skulle ha en relation förens vi kom fram till just detta år.. Nu är vi här.. så vi får väl se vad som händer. Det känns inte som att det är ett mål i sig.. Händer det så händer det.

Och under tiden tänker jag roa mig ;)


Inga kommentarer: