Räknare

torsdag 17 juni 2010

Torsdagsmorron. . .

Idag har jag haft sovmorron IGEN.... det är så skönt... love it.

I morgon ska jag upp med tuppen... ska ut till Ockelbo och jobba 1,5 dygn... Det gillar plånboken.

Sitter här med mitt kaffe och kollar på Efter 10 på 4an. Mona Salin sitter där och pratar... Jag tycker helt plötsligt en massa saker om henne.... Måste säga att jag tror hon är helt fel som ledare för socialdemokraterna Med det menar jag att jag tror inte att hon vinner väljare för detta parti.... Med det säger jag inte att jag är socialdemokrat.... Men jag är ju mer socialdemokrat än moderat... Och tyvärr så tycker jag att moderaternas ledare, Reinfeldt, är en mycket bättre ledare. Och det är inte bra.. inför valet.... Anser jag.

Det var längesen jag såg fram emot ett val som jag gör i år.... mycket spännande.. och Oerhört viktigt att alla går och röstar!!!

Min "bästis" är i tidningen idag.... LÄS!

By the way.... jag har läst så mycket bra böcker på sistone.... Dagen boktips: Hammarbyserien av Carin Gerhardsen. Det är tre böcker så det är perfekt sommarläsning.. är lite bitter att jag redan läst dom ;)

Såå nu ska jag resa mig ur soffan och gå ut i livet :O)

Inga kommentarer: