Räknare

tisdag 22 juni 2010

Sköna vecka 25 :)


Det börjar dra ihop sig.... på lördag smäller det ;) Gjorde lite förberedelser igår, genom att handla lite... men förvirrad som jag är så glömde jag hälften. Ska ju fylla år på lördag, om nån inte visste det. Skönt att jag inte har nån åldersnojja iallafall, ska bara bli kul.. blir äldre, visare och vackrare med åren. :O)
Idag börjar mitt jobbschema för 6 veckor framåt. Det känns oerhört skönt... att veta vad jag ska göra och veta att det kommer komma in lön ett tag framöver. Har vart lite knappert ett tag. Men som alltid så löser sig saker och ting till det bästa.
Just nu väntar jag på högskolebesked plus att jag skickade in en jobbansökan igår... spännande liv.... jag har liksom ingen kontroll på framtiden längre. det är något nytt för mig. Jag har ju haft full koll på läget i massa år.. och nu vet jag inget... Bra för mig eftersom jag ska jobba på att släppa kontrollen.
Nu blir det frukost i solen på baksidan <3


----------------------------------------

Tillägg till önskelistan:

Crosstrainer

Inga kommentarer: