Räknare

måndag 14 juni 2010

Starten på sommaren . . . .

Oj, va mycke det har varit ett tag nu... Bara roliga saker men ändå... Moa har blivit 12 år <3
Min lilla plutt. Stor hon blivit, eller båda två är så himla stora. Moa gick ut 5an och Linn gick ut 7an nu... tiden fullkomligt rusar fram... Bara att hålla i sig och hänga med.





Vi har varit på gröna lund.... det var sååå kul. Men jag hade trott att kidsen skulle vara modigare än mig att åka karuseller, så var inte fallet... *modig mamma* ;)











<--Sen så har min lillasyster tagit studenten. Grattis Mathea.
Bra start på denna sommar måste jag säga... nu är det bara att tuta och köra... nästa vecka börjar jag jobba heltid.. i minst 6 veckor framåt. Känns både bra och dåligt. Bra för pengarna, dåligt för att jag känner mig trött... av förståliga skäl... Men det kommer bli bra :)

Inga kommentarer: