Räknare

söndag 11 oktober 2009

Lite Kaos & Lite Ordning = Balans??

"Jag har försökt tänka bort dig på alla sätt"
Tala om för mig hur man släpper taget!! Om någon som man vill ha i sitt liv. . . .
Tiden går och jag tänker att nu är det lugnt, hör han av sig igen så står jag pall, jag svarar inte då.... Det är inte sant! För även om det har gått flera månader så faller jag på ett sms. . .



Det är inte så att jag går omkring och är olycklig, bara det att jag inte vet exakt hur jag ska hantera en del saker. Förutom just det så är det bra i våran lilla familj. just nu är jag barnledig... en mycket välbehövlig "ledighet". Veckan som varit har varit hektiskt... Linn hade tre prov förra veckan och Moa hade två stycken. Och det är inte så att mina barn bara kan sätta sig ner själva och bara lära in saker utan de behöver min hjälp, hela tiden. Så mina kvällar gått åt till pluggning. Jag gör gärna det såklart men huvudet har vart så trött att jag somnat vid 9 varje kväll.
Tack och lov så verkar pluggandet gett resultat. :)) Båda tjejerna ska få något av mig som belöning för det jobb de la ner.

Idag är det söndag och jag vaknade av mig själv. Så jag antar att jag fått den sömn jag behövde. Sitter här och lyssnar på Melissa Horn och dricker mitt kaffe. Ska iväg och jobba ett par timmar idag. Känns helt okej. :)

Inga kommentarer: