Räknare

söndag 25 oktober 2009

Bloggstopp ?!

Jag har drabbats av bloggstopp!
Känner att det inte finns så mycket att skriva om, mitt liv består ju av tågresor och barnens läxor. Ibland hinner jag även med mina egna läxor. Denna helg är det jobb som gäller.
Ja ni hör ju själva... vilket spännande liv ;)

Har iallafall ett par grejer att se framemot :))
Melissa Horn kommer till Gävle och henne ska jag se... Betnér kommer oxå.. honom MÅSTE jag se. Och kommer att göra det oxå.. men honom får jag lov att se i Sandviken. Jag funderar starkt på om jag inte borde gifta mig med honom!? Han är ju snygg, smart och rolig.... Vad mer kan man begära?? Ja kanske kan man begära att han var singel ;)
Jaja hur som... jag ska sukta efter honom eller iallafall skratta åt honom ;)

Sen så har vi ju Winnerbäck... han kommer ju oxå till Gävle... men jag vet inte ... allt händer liksom på samma gång... Möjligen hinner jag göra allt.. men frågan är om plånboken tillåter det!?

Idag är det vintertid igen!! *jippi*
Gillar mörkret! Mera värmeljus åt folket!

2 kommentarer:

sarah sa...

jag ska på winnerbäck.. :D längtar tokmassa mycket!

SaRa sa...

Åhhhh jag vill oxå gå!!! Man vet aldrig.. jag kanske dyker upp :))