Räknare

måndag 22 oktober 2007

In I Dimman

Hur kommer det sig att man kan leva som vem som helst med så där lagom med energi i några veckor sedan är det som att någon bara kommer och drar undan mattan igen. Vill inte gnälla men faktum är att jag undrar om man kan vara ut bränd utan att ha ett jobb (verkar skumt) I och för sig så går jag ju i skolan och det kan man väl få klassa som jobb *ha ha*

Jag är SJUKT trött....(lever i en bubbla) Tänkte jag skulle knyta an till vad jag skrivit om tidigare , angående stress och höga krav. Undrar om det verklgien är dom som ställer till det för mig eller om det är nått annat? (svara vem som helst på denna fråga)

Hade kalas för min 11 åring igår (24 11åringar i en lokal, snacka om att volymen var hög, jag som är ljudkänslig *ha ha*)Det var ändå ett lyckat kalas jag som dragit mig för det rätt länge och nu är det över... Nästan är det alltid så att jag drar mig för vissa grejjer som ändå går så smidigt bara man gör det!

Ja Ja.. vad ska jag skriva.... Återkommer måste ut och kolla till potatisen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja nu blev det som så att min komentar hamnade på fel ställe!!!! skulle ju ligga här men hamnade där nere, knepigt... :D

SaRa sa...

Tack för tipset "näsvärmaren" *S* NU kom jag på vem du va!! :D