Räknare

tisdag 3 januari 2012

Tisdag å allt....

Dåså.. nu är det vardag igen. Skönt de, jag gillar det bättre än helgen och storhelger. Ledig idag, ska träna och försöka mig på att göra klar våran hemsida. Hemsidebygge är inte riktigt min grej, jag saknar tålamodet för det. Sedan är det de med vad som ska stå på och hur det ska stå.
Ahh just de ja, jag måste skicka in ett papper till skatteverket. ((påminner mig själv bara))


Igår var jag, tjejerna och mina mamma i Stockholm hela dagen. Shopping stod på schemat. Linn och Moa var bäst ;) Jag kom hem med en tröja. Vilket var helt rätt eftersom jag inte är rik just nu. Jag var mest nöjd över att vi hittade dit vi skulle och att det inte var lika kallt som det var förra året vi var där.
Har varit mycket Stockholm för mig ett tag nu, eller rättare sagt tre gånger på en månad. Kanske är så att jag till slut kommer hitta där utan problem. Ska ner igen den 27e.  


Jaja.. ha en bra dag.. ut och rör på er ;)

Inga kommentarer: