Räknare

onsdag 15 juni 2011

Kort update ;)

Vem var det nu som sa att man inte bli lycklig av pengar?  Det blir jag iallafall, det hjälper ju till att lyxa till vardagen. Skattepengarna kom och försvann ;)
Har beställt en NY soffa och ska betala Greklandsresan.

Det regnar ute och jag har haft en dag ledig ... jobbade Hela helgen och nu är jag påväg tillbaka till lilla jobbet igen. Inte så överdrivet peppad Men det är bara ett kortpass, så det får gå :)

Bästa och godaste frukosten: Kesella och Blåbär....
Jag har inte ätit en enda smörgås sedan jag började äta det. Gott, nyttigt och mättande... Kan väl inte bli bättre !?

Idag = Rosa skor :)

2 kommentarer:

typ Marcus sa...

hoppas att du lagt undan till mina presenter!! =)
kommer bli sjukt besviken annars..

Kram

SaRa sa...

Din present är självklart planerad ;)Den kommer att lämnas över i Spanien, på resan du ska bjuda med mig på ;)