Räknare

lördag 18 juni 2011

Kollar lite bakåt....

Har suttit och läst tillbaka lite i bloggen, från 2008. Shiit.... va trött jag var då och va befogad min trötthet var. Pendlade till Huddik och pluggade, gick upp klockan 05,00 varje morgon. Livet jag lever nu är ju värsta lyxlivet. Med lång jobbpass och ännu längre lediga pass.
Arg verkade jag vara också, jag harmade på busschafförer och medresenärer på tåg och bussar.
Mina största problem just nu är att min soffa inte kommer förens i augusti och att jag har flera veckor kvar till semestern. (och att jag aldrig får ligga *haha*)

Någonstans långt bak i bloggen stod det också att jag skulle kunna tänka mig att inleda en relation år 2011...?!? Vi är ju där nu... Vart är min relation?? Tror jag får skjuta fram relationplanerna några år till... Om ingen frivillig träder fram lite snabbt ;)

Ajaa... vi får väl se vad som händer... Jag kan ju inte sia om framtiden... och jag kan inte styra detta med relationer.. Men annat kan jag styra och ställa lite med... när det kommer till ekonomi, framtidsplaner och arbete... *weeiiee*

Inga kommentarer: