Räknare

fredag 15 april 2011

Det finns hopp ;)

*weeiiee*
Jag tror det börjar släppa !!

Jag har vart sjuk till och från i över 4 veckor nu. Började med feber.. förkylning.. Sen blev det bättre.. Sen tog det om igen.. Förkylning utan feber. Sen brakade det loss igen.. Förkyld + feber och sjukt ont i halsen.. Till slut tappade jag rösten. Det var en intressant upplevelse, jag kunde på riktigt knappt prata.
Rösten återvände sakta men säger på några dagar. Sen har den täppta näsan och halsont hängt kvar... Men nu (peppar peppar) känns det som det finns ljus i tunneln.. Och det passar ju perfekt, ska jobba hela helgen. :)

Önskar alla en härlig helgledighet i vårsolen :)
Själv så längtar jag till semestern. Har ju inte haft semester på hur många år som helst och denna sommar ska jag vara ledig 3 veckor på raken... och vi har bokat resa till Grekland!! :)) *längtar*

Bye

Inga kommentarer: